Sylwester Białystok

Powiedź stop nudnym i oklepanym sposobom na Sylwester. Sylwester w Białymstoku to tylko jedna propozycja jaką oferuje nasz portal na spędzenie tej wystrzałowej nocy. Oprócz balów sylwestrowych, sylwestra na placu znajdziesz u nas również niecodzienne oferty na spędzenie ostatnich godzin Starego Roku. Sprawdź nas już teraz i zobacz jak dużo propozycji przygotowaliśmy dla Ciebie.

Szczegóły strony www.tani-sylwester.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

• Agencja koncertowa »

Silver Sound to firma nagłośnieniowa z okolic Lublina, która do państwa dyspozycji mamy: nagłośnienie, oświetlenie estradowe i scenę na dowolną imprezę przez państwa organizowaną.. Posiadamy własny transport także bez problemu dojeżdżamy w każdą okolice Lublina jak i w inne tereny polski. Mamy nagłośnieniowy system linowy Electro - voice XLC uznany...

Data dodania: 18 03 2010 · szczegóły wpisu »
  • Imprezy integracyjne organizacja »

Nasza Firma powstała jako wypożyczalnia sprzętu narciarskiego i snowboardowego. Z czasem rozszerzyliśmy ofertę zimową o skutery śnieżne oraz dołączyliśmy do niej ofertę letnią w postaci wypożyczalni rowerów, quadów i sklepu sportowego. Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na organizację imprez integracyjnych dla firm, jako pierwsza firma w...

Data dodania: 30 09 2011 · szczegóły wpisu »
  • Imprezy integracyjne Gdańsk »

Oferujemy aranżację wyjazdów o charakterze integracyjnym dla pracowników firm. Stosując czynną formę wypoczywania efektywnie motywujemy zespoły pracowników do efektywniejszej pracy dodatkowo wyłaniamy prawdziwego przywódcę załogi. Mamy już sporą praktykę w zakresie koordynacji skutecznych wyjazdów integracyjnych dla firm. Nasi klienci mają do wybor...

Data dodania: 31 07 2012 · szczegóły wpisu »
  • Imprezy okolicznościowe - Avocado »

Avocado - zespół ludzi zajmujących się obsługą imprez w całej Polsce.
    Imprezy okolicznościowe, imprezy nowoczesne, organizacja przyjęć weselnych.
    Oferujemy:
    imprezy integracyjne, eventy dla firm, obsługa chrztów, urodzin, imprez imieninowych. Organizacja wieczorów kawalerskich i panieńskich. Imprezy wyjazdowe i stacjonarne.
    Za...

Data dodania: 01 12 2012 · szczegóły wpisu »
  • Przenośny tor gokartowy na imprezę integracyjną »

Impreza integracyjna może być nudnym spotkaniem przy piwku, lub pełną atrakcji imprezą firmowa. Firma 4MAX proponuje wszystkim zainteresowanym drugi tym imprez. Proponujemy niesamowitą zabawę z dużą adrenaliny. Nasza firma oferuje między innymi: przenośny tor gokartowy, wynajem symulatorów WRC, i wiele innych.
    Przenośny tor gokartowy można ro...

Data dodania: 20 12 2012 · szczegóły wpisu »
  • Dickmann.pl - Wędkarstwo Morskie Władysławowo »

Każda pora roku to idealny moment, by pomyśleć o wyprawie wędkarskiej na połowy dorsza. Firma Dickmann z Władysławowa organizuje niezapomniane i pełne atrakcji wyprawy na połowy ryb morskich. Istnieje możliwość zorganizowania rejsu indywidualnie lub dla grup zorganizowanych. Bogata oferta Dickmann skierowana jest zarówno do początkujących wędkarzy ...

Data dodania: 22 04 2014 · szczegóły wpisu »
  • Portofino Hotel, Restauracja, Centrum konferencyjne »

Hotel Portofino jest idealnie usytuowany we wschodniej części Włocławka, w małej odległości od dworca kolejowego. Hotel Portofino zapewnia komfortowe pokoje z prysznicem, klimatyzacją i darmowym bezprzewodowym dostępem do Internetu.

Hotelowe wnętrza zachwycają uroczym, współczesnym wystrojem. Każdy dzień mogą u nas Państwo rozpocząć od ...

Data dodania: 26 06 2014 · szczegóły wpisu »
  • Igramy.com.pl - zapewniamy kompleksową obsługę imprez »

iGramy Sławomir Guz to Agencja Eventowa, która funkcjonuje w branży artystycznej od wielu lat. Przez te lata uzyskaliśmy niezbędne predyspozycje a także poznaliśmy doskonale bieżące potrzeby rynku. Z tego też względu naszym zleceniodawcom zapewniamy całościową obsługę, począwszy od pomysłu, aż po jego wykonanie. W naszej Agencji zatrudniony jest pr...

Data dodania: 29 08 2015 · szczegóły wpisu »
  • O-Kuchnia - najlepszy catering w Poznaniu »

O-Kuchnia zaprasza do stołu! Niezależnie od tego czy masz ochotę na pyszne kanapki, sycący obiad, zdrowe przekąski czy może kuszący tort - wszystko co zamówisz przygotujemy z najwyższą starannością, dbałością o zdrowe i dobre składniki oraz pięknie podamy. O-Kuchnia oferuje kompleksowa obsługę imprez rodzinnych i firmowych, szkoleń i spotkań, banki...

Data dodania: 14 09 2015 · szczegóły wpisu »