Last minute i wakacje w Travelplanet.pl

Travelplanet. pl SA to internetowe biuro podróży współpracujące z wieloma znanymi na rynku i sprawdzonymi touroperatorami. Swoje produkty sprzedaje za pośrednictwem Internetu oraz w Punktach Obsługi Klienta, można także skorzystać z obsługi telefoniczne w Call Centre. W ofercie znajdują się zarówno popularne kierunki na wakacje takie jak Egipt, Turcja czy Grecja, jak i wycieczek objazdowych do najciekawszych państw świata. Dla dzieci i młodzieży w ofercie znajdują się min. liczne kolonie i obozy. Zimą dla aktywnych posiadamy również szeroką gamę możliwości. Każdy kochający góry oraz sporty zimowe turysta powinien skorzystać z okazji, by wybrać się na narty. Travelplanet organizuje wczasy idealne dla każdego typu turysty: rodzin z dziećmi, osób nastawionych na zwiedzanie oraz szukających rozrywki, lub spokoju.

Szczegóły strony www.travelplanet.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

• Rosja wizy »

Specjalistyczne biuro podróży TB Alces od wielu lat świadczy usługi w zakresie pośrednictwa wizowego oraz organizacji wyjazdów służbowych i prywatnych do Federacji Rosyjskiej i pozostałych krajów WNP. Posiadamy akredytację konsulatów: Federacji Rosyjskiej, Republiki Białoruś oraz Republiki Kazachstanu, co gwarantuje wysoką skuteczność naszych usług...

Data dodania: 12 05 2010 · szczegóły wpisu »
  • Paintball Poznań »

Jesteśmy firmą która organizuje imprezy integracyjne, gry scenariuszowe, wieczory kawalerskie pełne wrażeń i emocji. do dyspozycji 50 kompletów sprzętu do paintball, quady, mobilna ściana wspinaczkowa, oraz specjalnie przygotowane scenariusze na jednym z naszych poligonów. Działamy na terenie Wielkopolski, współpracujemy z wieloma hotelami i ośrodk...

Data dodania: 15 05 2010 · szczegóły wpisu »
  • Biuro podróży Intur Zamość »

Nasze biuro od wielu lat organizuje wycieczki turystyczno-krajoznawcze i imprezy integracyjne na zlecenie szkół i zakładów pracy po wszystkich regionach Polski. Zamość, gdzie mieści się nasza siedziba, to znakomita baza wypadowa na czarujące Roztocze i malownicze Kresy Wschodnie - przede wszystkim Lwów, dla którego oferujemy szereg programów zwiedz...

Data dodania: 18 07 2010 · szczegóły wpisu »
  • Biuro podróży »

Znaleźć biuro podróży, którego oferta będzie satysfakcjonująca nie jest proste. Klikwakacje to serwis, ułatwiający wybranie się na długo oczekiwane wakacje. Wycieczki znajdujące się w naszej ofercie pochodzą od najlepszych tour-operatorów. Wejdź na naszą stronę, zobacz, co Ci proponujemy, zarezerwuj upatrzona opcję i czekaj na dokumenty, które dost...

Data dodania: 02 08 2011 · szczegóły wpisu »
  • Bilety lotnicze do USA »

Głównym z bardzo popularnych kierunków w obecnych czasach to USA. Jeżdżą tam studenci na work and travel, a także mężczyźni i kobiety, którzy chcą troszkę więcej zarobić, albo całkiem zarobić na życie. Sen o Ameryce wielu ludzi przyprawił o ból głowy, kiedyś wyjeżdżaliśmy do Chicago, a dzisiaj wielkim powodzeniem cieszą się bilety lotnicze do Noweg...

Data dodania: 15 05 2012 · szczegóły wpisu »
  • Przewóz osób do Niemiec Holandia Belgia Polska bus »

Complex przewóz osób obsługuje województwa, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Lubuskie, przewozy do Niemiec, przewozy do Holandii, przewozy międzynarodowe, przewóz osób Piła, bus Holandia, przewozy zagraniczne, przewóz osób Belgia, transport do Niemiec, przewozy krajowe Polska, Mając do dyspozycji nowoczesne pojazdy bogato wypo...

Data dodania: 17 07 2012 · szczegóły wpisu »
  • Motocyklem dookoła świata »

Jako młode jednostki lubiące sobie podróżować postanawialiśmy wyruszyć motocyklem dookoła świata. To było niewątpliwie dla nas potężne wyzwanie zwłaszcza, że spaliśmy w namiotach. Prowiantu nikt nam nie wykonywał - mieliśmy tylko swoje garnki i w nich kucharzyliśmy. Zdani sami na siebie nie poznaliśmy co nas może czekać w nocy. Niekiedy chodziły na...

Data dodania: 07 09 2012 · szczegóły wpisu »
  • Jak zorganizować międzynarodowe bilety kolejowe? »

Dzięki naszej witrynie internetowej można dowiedzieć się o szczegółach naszej działalności, w skład których wchodzi organizacja wyjazdów incentive, załatwianie biletów kolejowych oraz innych szczegółów podróży. Dzięki wyszukiwarce na serwisie można znaleźć bilety lotnicze do najróżniejszych miejsc w Polsce i na świecie. Dzięki danym na portalu o ci...

Data dodania: 26 09 2012 · szczegóły wpisu »
  • Trans Kraków - Wynajem Aut z Kierowcą »

Sytuacja w której pojawia się potrzeba wynajęcia samochodu z kierowcą do przewozu ludzi wcześniej czy później spotyka każdego z nas. Niezależnie czy jest to wycieczka ze znajomymi, wyjazd firmowy, impreza rodzina czy okolicznościowa zawsze w takiej sytuacji pojawia się potrzeba transportu osobowego. Idealnym rozwiązaniem jest tutaj firma Trans Krak...

Data dodania: 30 04 2017 · szczegóły wpisu »